A Facebook haldoklik. Egyre magasabbak a hirdetési költségek, egyre szűkebbek a Facebook oldallal rendelkező vállalkozások lehetőségei. Az már csak hab a tortán, hogy a 14-25 év közötti generáció egyre nagyobb számban hagyja el a Facebookot, mint közösségi platformot.
Ha a Facebookot üzleti célokra használod, akkor el kell gondolkodnod azon, hogy mi a következő lépés!
A Facebookról a ...-ra kell menned!
Létezik egy olyan platform, amelynek több, mint 1 milliárd aktív felhasználója van.
Egy olyan platform, ahol...
- Nevetve eljuthatsz a követőid 30-50%-hoz minden egyes bejegyzéseddel!
- Az emberek sokkal szívesebben vásárolnak egy márkától, mint a Facebookon!
- 800-1.200 új, számodra releváns követővel növelheted a vállalkozásod követőtáborát minden egyes hónapban (vagy akár ennél jóval többel is)!
Ez pedig nem más, mint az Instagram.
Néhány konkrét adat:
- Az Instagramon 58-szor nagyobb valószínűséggel köteleződik el valaki egy termék, egy szolgáltatás, vagy egy egyszerű oldal mellett, mint a Facebookon.
- Az Instagramon a követőid 30-50 százalékát is elérheted! (A Facebookon ez a szám valahol 6 és 10 százalék között mozog)
- Az Instagram a leggyorsabban növekvő közösségi platform a világon!
- Az Instagramon több, mint 2.1 millió magyar felhasználó van fent (itt tömörül a gazdasági elit, a tehetős fiatalok és a véleményvezérek is)!
- Jelenleg a közösségi platformok közül az Instagram van a legnagyobb hatással a fogyasztási szokásokra, mintegy 51 százalékos aránnyal, ami a Facebook esetében csupán 23 százalékot tesz ki!
A kérdés persze felmerül: „érdemes ott lennem az Instagramon?” A válasz pedig az, hogy...
Ma szinte elengedhetetlen, hogy az Instagramon jelen legyél.
Magyarország első Instagram Konferenciája
December 9-én megrendezésre kerül Magyarország első Instagram Konferenciára. Ez egy kezdőknek szóló rendezvény, hiszen az előadások teljesen nulláról kezdenek és a nap folyamán egészen a haladó szintig fognak elkalauzolni Téged.
Amire számíthatsz:
- Több száz céges együttműködés tapasztalataira épül a nap. Az előadók több ezer órát töltöttek el az Instagramon, sok millió forintot termeltek az ügyfeleknek és ez idő alatt kitapasztalták azokat a stratégiákat, amelyek valóban működnek az Instagramon.
- Wolf Gábor, a magyar KKV marketing egyik legismertebb alakja, a Marketing Commando tulajdonosa is előad a rendezvényen. Ő nagyjából fél éve van jelen az Instagramon és az ez idő alatt összegyűjtött tapasztalatait fogja átadni az előadásában.
- Sok szó esik majd arról, hogy hogyan szerezd meg az emberek figyelmét. Figyelem nélkül nincs sikeres cég a közösségi médiában – akire a figyelem irányul annak telik meg a pénztárcája.
- Mi a kiemelkedően sikeres Instagram bejegyzés kulcsa? – erre a kérdése Müller Péter keresi majd a választ, akinek online tartalomgyártói hátteréből fakadóan jó rálátása van a témára, hiszen több száz cikket és több száz Facebook és Instagram posztot készített el az évek során az ügyfelei számára.
Ez pedig csak egy apró szelete a konferencia anyagának!
A szervezők a saját elmondásuk szerint olyan programot raktak össze a rendezvényre, amire ők maguk is szívesen beülnének.
Egy biztos: az idei év legfontosabb Instagram Marketing eseménye következik!