Nagyobb elérésre és több lájkra akarsz szert tenni Instagramon? Fizetett hirdetés helyett mutatunk egy ütős tippet!
A módszer ütőkártyája, hogy az Instagram algoritmus működését használja ki. Korábban a felhasználóknak megmutatott posztok rangsorolása időrendben történt, azonban ez a Facebookhoz hasonlóan az Instagramon is megváltozott. Most időrend helyett az algoritmus, érdeklődés szerint rangsorolja a posztokat. A közzététel után megmutatja a posztod az elkötelezett un. „barátzónában” lévő felhasználóknak, és az ő reakciójuk alapján osztja tovább a többi követődnek. Biztosan te is észrevetted már, ha egy posztra az elején gyorsan és sok lájk érkezik, akár 2-3-szor is jobban teljesít, mint a profilod többi tartalma.
Keresd meg a miértet! Mi az, amire igazán harapnak a követőid?
- Egy kép a színfalak mögül?
- Nyereményjáték?
- Idézetes képek?
- Oktató tartalmak?
Ha megvan, használd ezt a formátumot vagy tartalmi elemet tudatosan!
A szendvics módszer lényege:
Illessz be két jól futó poszt közé olyan tartalmat, amiről tudod, hogy nem szokott kiemelkedően teljesíteni, de mégis fontosnak tartod megosztani. Ilyenkor tudsz eladni, oktatni, vagy szívednek kedves tartalmat közölni. A két ütős bejegyzés miatt az Instagram algoritmus erről a posztról is azt fogja feltételezni, hogy érdekli a követőidet és megemeli az elérését. Így a fontosnak tartott üzeneted többen látják és több lájk fog rá érkezni.
Tehát: érdekes poszt – fontos tartalom – érdekes poszt
Ha követed a módszert, nőni fognak az eléréseid és több emberhez tudod reklámozás nélkül eljuttatni a fontosnak vélt tartalmad. Próbálj ki többféle formátumot, variáld a posztok tartalmát és mindig törekedj a 3-as egység megtartására. A követőid a tudatosan alkalmazott stratégia hatására elkötelezettebbek lesznek feléd és lényegesen jobb eredménnyel tudsz majd eladni vagy márkát építeni a platformon. Hajrá!
Kérdésed van? Írj nekünk a followmarketing.hu oldalon ;)