A követőszerzés rontja a bizniszed és nem fogsz vele eredményt elérni? Tisztába tesszük a dolgokat ezzel kapcsolatban! Fontos alappillér meghatározni a követőszerzés 2 teljesen eltérő módját.
A folyamatos posztolás, nyereményjátékok és egyéb növekedési stratégiák tökéletesek, viszont ha gyorsabban akarsz követőtábort szerezni 2 lehetőséged van:
Vásárolt követők:
Pár 10 dollárért megvehető kétes eredetű appokból, weboldalakon keresztül, szinte bárhol. Az Intagram követőid száma tényleg emelkedni fog, de hasznos ez neked?
A vásárolt követők nagy része külföldi, más országból érkező követő, akit biztos nem fog érdekelni a terméked/Insta posztjaid. A másik fele általában direkt erre a célra beregisztrált profil, ami csak azért van, hogy eladhassák. Ezek a profilok egészen biztosan nem hoznak vásárlást. Egy dologra jók, több követő fog megjelenni a profilodon… Minden ilyen követő rontja az Insta oldalad presztízsét! Képzeld csak el mit fognak gondolni a már meglévő ügyfeleid, ha képeid alatt kínai, és arab felhasználónévvel sokasodnak az értelmetlen kommentek? Ha valaki belelapoz a követőid közé és látja, hogy többségben vannak a nem magyar követők, pillanatok alatt látni fogja, hogy a profilod bizony nem sokat ér!
Ezen kívül a posztjaid elérése is romlik, mivel felhígítottad vásárolt profilokkal a táborod, a tartalmaid kevésbé fognak eljutni az esetlegesen vásárló ügyfeledhez. Semmiképp sem javasoljuk!
Szoftveres követőszerzés:
A szoftveres követőszerzés lényege, hogy a program a beállított paraméterek alapján, bizonyos profilok követőit követi be. A felhasználó értesítést kap a bekövetésről, és ha érdekli a profilod, vissza fog követni. Hatalmas különbség, hogy ebben az esetben a felhasználó önszántából követ be téged, mert valószínű érdekli a terméked / szolgáltatásod.
Ebben az esetben te tudod megválasztani, milyen érdeklődésű követőkre van szükséged. Így nem csak a magyar követőid gyarapodnak, hanem nagy eséllyel a témád is érdekli, amiből később vásárlást tudsz generálni! Ez egy lassabb folyamat és nem tudsz egyik pillanatról a másikra több ezer fős követőtábort verbuválni.
Ellenben biztosan állítható, hogy hosszútávon maximálisan kifizetődő. Ahhoz, hogy ez a módszer működjön tudatosan felépített és minőségi profilra van szükséged.
Ha ez megvan, a követőszerzés és a rendszeres, minőségi tartalmak posztolása téged is ki fog emelni a többi cég közül. Kitartó munkával az Instagram hatalmas lehetőséged biztosít céged számára az ugrásszerű növekedéshez.
A 2 módszer között hatalmas különbség van, és a szoftveres követőszerzés okosan használva, neked is elhozhatja a várt sikert!
Belevágnál? Segítünk!
https://www.followmarketing.hu/
Insta konferencia: