A legfrissebb statisztikák is azt mutatják, hogy a vállalkozásod közösségi építésének sikeréhez muszáj megcéloznod az Instagramot. Már itt Magyarországon is 2,7 millió aktív felhasználója van a felületnek, ami indokot ad számodra, hogy megjelenj rajta!
A marketingesek már tudják, hogy aki a 13-35 éves korosztályt akarja elérni, annak a legmenőbb közösségi média felületre kell térnie: Az Instagramra. Ezért itt van 3 tipp, hogy elkötelezőbbé tedd a követőid a márkád felé.
1. Használj hashtageket!
Az egyik legfontosabb lépés, hogy alkalmazz releváns hashtageket. Egy poszt alatt 30 hashtag fér el, és a megjelenéseinek legalább 5.000-nek kell lennie. Ezzel kapcsolatban már van egy cikkünk.
2. Tölts fel érdekes tartalmakat!
Sokan úgy vannak vele, hogy a marketingesek munkája könnyű, hisz posztolni bárki tud. Sajnos nem ilyen egyszerű ez. Egy marketingesnek is olyan poszt ötletekkel kell előállnia, amelyek érdekesek a követői számára. Értéket teremt, humoros vagy egyszerűen izgalmas? Termeld az endorfinjukat a közönségednek, hogy aztán vásároljanak tőled.
3. Mozgasd meg az embereket!
Bátorítsd őket kommentelésre, likeolásra: kérdezd őket, indítsd el vitatémákat. Ösztönözd őket arra, hogy írjanak neked privát üzenetet tanácsért, információért, vagy valamilyen témát kibeszélni.
Ezen kívül használd a sztorit: átlagosan minden ötödik sztorira érkezik egy személyes üzenet. A sztori használatáról is írtunk már cikket.
>>>>>>>>>>>>
Szeretnéd velünk felvenni a kapcsolatot? Írj üzenetet: www.followmarketing.hu