Számtalan ember a mai napig úgy gondolja, hogy a közösségi médiát csak nyomkodni kell naponta 10-20 percet, és a vevők százával fognak állni az üzlet előtt - hisz az elérés nagy. "Sajnos" ez nincs így, ezért szükséges áttekinteni néhány gondolatot a fejekben való kavalkád rendezése érdekében.
Minden tartalomgyártó személy legjobb barátja a közösségi média. Kérdés, hogy ki tudják e használni, és nem követik el a következő alapvető hibákat.
1. Minőség VS mennyiség
Temérdeken gondolják úgy, hogy a mennyiség majd hozza magával a megrendeléseket. Ismételten bizonyították, hogy ez nem így működik. A social media a minőségi és értéket teremtő posztokra késztet, ami érdekli az embereket és az adott oldalon tartja őket.
2. Nincs fókusz a fő közösségi médián
Magyarországon tény és való, hogy még nem akkora divat a Pinterest, a Tumblr, a Google+...stb. használata, de! itt van nekünk a Facebook, az Instagram és a LinkedIn. Meg kell találni, hogy a célközönség melyik platformon található meg, és arra tenni a figyelmet és energiát!
3. Nincs figyelem a visszajelzéseken
A kommentek, a likeok mozgása, az elérési és megjelenési mutatók folyamatosan figyelése fogja meghozni azt, hogy milyen posztra tart igényt a nép.
4. Nincs stratégia
Még mindig kevesen használnak stratégiát, és kedvtelésből készítenek tartalmat. Ez lehet, hogy beválik valakinek, de amit mi tapasztaltunk, ez általában a 100/2 arányt viszi.
5. Túl sok az eladással kapcsolatos poszt
Az általános javaslat 10/2 eladásban merül ki. Az Instagram esetében ez inkább 10/1 vagy 15-20/1.
>>>>>>>>>>>>>
Felvennéd velünk a kapcsolatot? Érdekel az Instagram, és szeretnél erős profilt építeni?
E-mailen keresztül várjuk a megkeresésed => hello@followmarketing.hu