A BIO a te névjegyed…
Az adatlap leírásod az egyik alapja a profilodnak. Ez az, amivel az érdeklődő először találkozik, és csak akkor fog bekövetni, ha tetszik neki amit lát!
Használd okosan, gondolj rá úgy, mint egy könyvborítóra. Ha nem jó a borító, a könyvet is kevesebben veszik le a polcról. Számtalan profilnál tapasztaltuk, hogy egy ütős és gondosan elkészített BIO hatására megkétszereződött (!) a visszakövetések száma.

1: Ne légy hosszú, ne akarj mindent, csak a legszükségesebb információt írd bele, ami márkádra vagy cégedre a leginkább jellemző. Keltsd fel a figyelmet! Mi érdekli a célközönséged? Gluténmentes receptek? Marketing tippek? Írd bele!
2: Használj emojikat! Az emojik elválasztják, színesítik és átláthatóvá teszik a szöveget. Használd őket, ha lehet, de ne ess túlzásba! Szánj rá időt, hogy megtaláld a megfelelő szimbólumot. Szinte biztos, hogy van olyan, ami a te cégedhez tökéletesen passzol.
3: Legyen minél több elérhetőség! Adj meg weboldalt, telefonszámot, email elérhetőséget. Ez is bizalmat épít. Ha csak egy kósza Instagram oldalad van, elérhetőségek nélkül, aligha fognak megbízható cégnek gondolni. Kösd össze az Instagram oldalad a fb oldaladdal és válts üzleti profilra!
4: Törekedj mindenekelőtt az esztétikára! A szöveg hossza, rendezése, olvashatósága legyen kellemes a szemnek. Az emberek egy pillanat alatt döntenek, és ha nem esztétikus a leírásod, sok potenciális követő fog továbblapozni a profilodról. Inkább írj kevesebbet, vagy rövidíts. Hidd el, sokkal jobb eredményeket érsz el egy letisztult leírással.
5: Törekedj a tudatos színhasználatra, ha a logód és a céged arculata 1-2 színt helyez előtérbe, a BIO-d is kövesse ezt! Ennek megfelelően használj emojikat is. Az ember tudat alatt jobb véleményt alakít ki egy profilról, ha a színek is egyensúlyban vannak.
+1: Ha webes elérhetőségnek a Facebook oldalad linkjét adod meg, rövidítsd. Sok vállalkozásnál hiba, hogy nem hoznak létre felhasználónevet a Facebook oldalhoz, és így linkelik be az Insta adatlapra. Így egy hosszú és számokkal teli linket kapunk, ami borzasztóan mutat. Hozz létre egyedi felhasználónevet és az ezután kapott www.facebook.com/felhasználónév linket másold be elérhetőségnek.