Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

A Facebook haldoklik... merre tovább?

2018. december 06. - Farkas Bálint 444

A Facebook haldoklik. Egyre magasabbak a hirdetési költségek, egyre szűkebbek a Facebook oldallal rendelkező vállalkozások lehetőségei. Az már csak hab a tortán, hogy a 14-25 év közötti generáció egyre nagyobb számban hagyja el a Facebookot, mint közösségi platformot.

1_juxtqt-bkdv_-obld_q6gw.jpeg

Ha a Facebookot üzleti célokra használod, akkor el kell gondolkodnod azon, hogy mi a következő lépés!

A Facebookról a ...-ra kell menned!

Létezik egy olyan platform, amelynek több, mint 1 milliárd aktív felhasználója van.

Egy olyan platform, ahol...

  • Nevetve eljuthatsz a követőid 30-50%-hoz minden egyes bejegyzéseddel!
  • Az emberek sokkal szívesebben vásárolnak egy márkától, mint a Facebookon!
  • 800-1.200 új, számodra releváns követővel növelheted a vállalkozásod követőtáborát minden egyes hónapban (vagy akár ennél jóval többel is)!

image1-4_2.jpeg

Ez pedig nem más, mint az Instagram.

Néhány konkrét adat:

  1. Az Instagramon 58-szor nagyobb valószínűséggel köteleződik el valaki egy termék, egy szolgáltatás, vagy egy egyszerű oldal mellett, mint a Facebookon.
  2. Az Instagramon a követőid 30-50 százalékát is elérheted! (A Facebookon ez a szám valahol 6 és 10 százalék között mozog)
  3. Az Instagram a leggyorsabban növekvő közösségi platform a világon!
  4. Az Instagramon több, mint 2.1 millió magyar felhasználó van fent (itt tömörül a gazdasági elit, a tehetős fiatalok és a véleményvezérek is)!
  5. Jelenleg a közösségi platformok közül az Instagram van a legnagyobb hatással a fogyasztási szokásokra, mintegy 51 százalékos aránnyal, ami a Facebook esetében csupán 23 százalékot tesz ki!

A kérdés persze felmerül: „érdemes ott lennem az Instagramon?” A válasz pedig az, hogy...

Ma szinte elengedhetetlen, hogy az Instagramon jelen legyél.

 

Magyarország első Instagram Konferenciája

December 9-én megrendezésre kerül Magyarország első Instagram Konferenciára. Ez egy kezdőknek szóló rendezvény, hiszen az előadások teljesen nulláról kezdenek és a nap folyamán egészen a haladó szintig fognak elkalauzolni Téged.

uj_kep_10.bmp

Amire számíthatsz:

  • Több száz céges együttműködés tapasztalataira épül a nap. Az előadók több ezer órát töltöttek el az Instagramon, sok millió forintot termeltek az ügyfeleknek és ez idő alatt kitapasztalták azokat a stratégiákat, amelyek valóban működnek az Instagramon.
  • Wolf Gábor, a magyar KKV marketing egyik legismertebb alakja, a Marketing Commando tulajdonosa is előad a rendezvényen. Ő nagyjából fél éve van jelen az Instagramon és az ez idő alatt összegyűjtött tapasztalatait fogja átadni az előadásában.
  • Sok szó esik majd arról, hogy hogyan szerezd meg az emberek figyelmét. Figyelem nélkül nincs sikeres cég a közösségi médiában – akire a figyelem irányul annak telik meg a pénztárcája.
  • Mi a kiemelkedően sikeres Instagram bejegyzés kulcsa? – erre a kérdése Müller Péter keresi majd a választ, akinek online tartalomgyártói hátteréből fakadóan jó rálátása van a témára, hiszen több száz cikket és több száz Facebook és Instagram posztot készített el az évek során az ügyfelei számára.

 

Ez pedig csak egy apró szelete a konferencia anyagának!

A szervezők a saját elmondásuk szerint olyan programot raktak össze a rendezvényre, amire ők maguk is szívesen beülnének.

Egy biztos: az idei év legfontosabb Instagram Marketing eseménye következik!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://followmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7014446200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.