Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

5+1 tipp hogyan használd profin az Instagram Storiest

A felhasználók 3/4-e az Insta Storiest nézi meg először, ha belép az alkalmazásba, és te még mindig nem használod?

2018. november 04. - Farkas Bálint 444

A Snapchatből megismert Stories, mára az Instagram egyik legnépszerűbb funkciója lett. Imádják a felhasználók, és ha cégként te csak képeket posztolsz, hatalmas hátrányból indulsz. A Stories egyik hatalmas előnye és varázsa, hogy 24 óra után eltűnik. Ezért sokkal szívesebben használják az emberek. A kíváncsiság miatt pedig brutális megtekintéseket tud hozni.

instagram-stories.png

Nemrég egy kutatást végeztünk. 154 embert kérdeztünk meg arról, hogy az Instagram applikáció megnyitása után mi az első, amit megtekintenek?


- 117 ember Storiest jelölte
- 37 pedig a Newsfeed mellett voksolt


A számok alapján csak egy dolgot tehetsz, ha jobb eredményeket akarsz elérni az Instagramon.

Napi szinten kezded használni a Stories funkciót, profi módon!

Szerencsére egy Storyt nem nehéz elkészíteni, és ha szerzel benne egy kis rutint, percek alatt megleszel vele! De hogyan használd jól?

  1. Tartalom: Ossz meg olyan dolgokat is, amit sima posztként nem tennél. Engedj bepillantást a színfalak mögé, bármi jó, ami érdekelheti a célközönséged. Éttermed van? Jelentkezz be a konyhából. Sportoló vagy? Tegyél fel képeket az edzésekről. Legyél érdekes és változatos.

main-qimg-ae4a7ef8df535e031daa643dc9aa4c3e.jpg

  1. Minőség: A Stories használatakor nem kötelező méretre vágott és profin megfényelt, logózott képeket kitenned. Legyen érdekes. A profi képminőséget elég, ha meghagyod a Newsfeedre - tehát itt a spontán képek robbanhatnak!

 

  1. Matricák: Rengeteg funkciómatrica elérhető, ügyesen használva megismerheted a követőid és ehhez mérten alakíthatod a kommunikációd, terméked. A matricák színesebbé, érdekesebbé teszik a tartalmad. Jelöld be hol vagy, taggeld be éppen kivel dolgozol, használj gifeket, vagy kérd ki követőid véleményét valamiről.

 https_2f_2fblueprint-api-production_s3_amazonaws_com_2fuploads_2fcard_2fimage_2f770948_2fe9ae028b-6e81-43d6-be0e-cfed4df5a403.png

  1. Link elhelyezése: Hatalmas lehetőség a Stories funkciónál, hogy 10.000 követő után, vagy fizetett hirdetés esetén linket tudsz elhelyezni benne. Így egy mozdulattal irányíthatod követőid, weboldaladra, legújabb cikkedre, vagy termékedre.

 

  1. Kérdezz: A szavazás és kérdés matricákkal azonnali visszajelzést kaphatsz követőidtől, legyen szó bármiről! Új logót vagy terméket vezetnél be, de nem vagy biztos a döntésedben? Itt a lehetőség, tegyél be egy szavazást, és a követőid azonnal megválaszolják neked. Nem tudod mik a vásárlóid félelmei a termékeddel kapcsolatban? Tegyél fel egy kérdést, és első kézből informálnak téged milyen kételyeket kell majd eloszlass bennük. Hol van ennél gyorsabb és pontosabb visszajelzés a piacodról?

 img_2080.jpg

+1. Highlight: Kiskapu, hogy a kívánt Storyk visszanézhetőek legyenek. A főoldalon megjelenő Highlightban el tudod helyezni a kiválasztott, már korábban megjelent képeket. Használd kreatívan. Ha több képed van, amivel informálni szeretnél, tedd fel Stories-ba és rendezd téma szerint.

 

Segítsünk?

https://www.followmarketing.hu/

Insta konferencia:

https://instagramkonferencia.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://followmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1414341135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.