Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

Használd ki az Instagram sztori hirdetésében rejlő erőt!

2018. május 11. - KovácsL

Az Instagram sztori bevezetése óta a felhasználók egyre több időt töltenek az alkalmazás használatával. Nem csak, hogy egy új szórakozási pluszt ad az applikáció, hanem a cégeknek is újdonsült hirdetési felületet, ahol szintén több millió embert érhet el egy vállalkozás!
people-2570925_1920.jpg

A teljes képernyős funkció hatalmas sikert aratott. Naponta 300 millió aktív felhasználója van, ami egyet jelent a cégek számára: potenciált!
A sztoriban 10 másodperces videót vagy képet tudsz hirdetni, ahonnan tovább irányíthatod az ügyfelet az általad kívánt helyre egy "Húzd fel" gombbal.

Használd ki!

A sztoriban való hirdetést kevés cég használja még ki, így rendkívül nagy elérést, megjelenést és kattintást lehet vele produkálni, míg a Facebookon egyre több a költség. A full screent érdemes minőségi tartalommal ellátni a jobb konverzió érdekében. Ha nincs szakember erre a pozícióra, akkor nagy szívvel ajánlom a Canva Instagram sztori képszerkesztő részét, ahol megfelelő képeket tudsz készíteni első körben a sztoriba.

Hol találom?

Ahogy a "sima" Instagram hirdetést is, a Facebook hirdetéskezelőből tudod irányítani a sztori hirdetéseit is. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, át kell váltanod üzleti oldallá az Insta profilt és összecsatolni egy szintén üzleti Facebook oldallal - az egyszerűség kedvéért.

Kreatív szempontok

Minden másodperc számít
Ha videós hirdetéssel bombázod a közönséget, akkor nem szabad hibának lennie benne, ami elvonja a figyelmét az ügyfél vásárlásától.

Termékdemók
Készíts olyan tartalmat, ahol a terméked vagy szolgáltatásod mutatod be, a jobb konverzió érdekében.

Lásd el Call To Action-el!
Legyen rajta egy "Húzd fel!" felirat, amely ösztönzi a vásárlót a további oldal látogatására.

A bejegyzés trackback címe:

https://followmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6313907014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.