Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

Add el a cuccod Instagramon!

2018. május 01. - KovácsL

Az Instagram követhetetlen sebességgel újítja a felületet. Tulajdonképpen minden hónapban változtat, vagy kidob valami frissítést. A legújabb húzásuk pedig veszélyesen nagyot dobhat a konverziókon: végre Magyarországra is megérkezett az Insta legújabb funkciója: a termékmegjelölés.
neonbrand-375050-unsplash.jpg

Külföldön már 2017-ben elérhető volt a "shoppable tag" (termékmegjelölés). Magyarországi megjelenésére közel fél évet kellett várni.

Most akkor mi a fene is ez a termékmegjelölés?

Mostantól a képeiden megjelölheted a termékeidnek az árát, amely az adott termék nevét is feltünteti (a költségek mellett). A megjelölés után a közönségnek két dolga van: megnézi az adott terméket, amely a kedvére tesz, rákattint, és az Insta egy alkalmazáson belüli új oldalra viszi tovább, majd lehetőséget ad a webshop felkeresésére. Így tehát a termék megtekintése az Instán megy végbe, de a fizetés már a cég weboldalán fog beteljesülni.

(megjegyzés: maximum 5 termékre lehet árcímkét tenni)

Miért jó ez a cégeknek?

Sokkal nagyobb konverziót érnek el az Instán lévő cégek. Van egy kis landing page beütése az egésznek, ahol a vevő "vezetve" van, és nem kell magának kitalálnia a vásárlás helyét. Tulajdonképpen megkönnyíti a vásárlás folyamatát.

Hogyan tudom használni a funkciót?

A következő kritériumoknak kell megfelelni:

  • üzleti fiók legyen az Instagram profil (a Beállításoknál egyszerűen meg tudod tenni - kell egy üzleti Facebook oldal hozzá)
  • az összekapcsolt Facebook fióknak szüksége van egy termékkatalógusra
  • legújabb Instagram frissítés legyen a telefonon
  • termékekre van szükség ehhez

Ha ezek megvannak, akkor hamarosan az Insta feldobja az ajánlatot, hogy jelöld meg a termékeidet rajta! -> Ha ez mégsem következne be, akkor érdemes a Beállításokon belül (Androidon három kis pötty; iOS-on pedig fogaskerék a profilodnál) a Vállalkozás beállításai menüpont alatt a Vásárlásra kattintva beállítani a megfelelő paramétereket.

#Protipp

Utólagosan jelöld meg a termékeiden az árakat

megj.: sajnos egy képen nem lehet személyt megjelölni és termékeket is. Ezért érdemes a terméket megjelölni, és leírásban pedig a személyt, ha fent van Instán.

A bejegyzés trackback címe:

https://followmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3513882048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexandra Cserta 2018.07.17. 13:46:26

Szia!
Azt szeretném kérdezni, hogy olyankor mi a helyzet, hogyha van Shopping fülem, de amikor rá akarok menni a tag products-ra, akkor a Selected calatolue-nál látom a 91 termékemet, de nem jelennek meg? Én vagyok a tulajdonos, össze van kötve. Köszi!