Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

5+1 dolog, amiért az Insta Stories ma az egyik leghatékonyabb marketing eszköz

2018. február 08. - Farkas Bálint 444

Mára már nehezen lehet lépést tartani az újabb és újabb marketing eszközök fejlődésében. Viszont aki komolyan veszi a marketinget és fontos számára cége jövője, annak kötelessége tisztában lenni az újdonságokkal.

Az Insagram elterjedése óta talán az egyik kiemelkedő újítása az Instagram Stories. A hirdetési felületben megvan minden, amire a 21. században egy hirdető vágyhat, jól használva elsöprő eredmények érhetők el vele!

1. Jól célozható

Az Instagram hirdetés szerkesztője számtalan lehetőséget biztosít a hirdetés finomhangolására, hogy csak annak hirdess, aki valóban célközönséged. Fordíts időt a megfelelő beállításra, így földrajzi helyre, érdeklődésre, vagy egészen egy adott oldallal való kapcsolatra is tudsz szűrni.

2. Egy teljes oldalnyi célzott figyelem, csak a te cégedre

Az Insta Stories a teljes képernyőt lefedi, így egész oldalas felületen tudsz reklámozni. Minden hirdető álma egy pillanatig teljes mértékben megragadni a fogyasztó figyelmét, itt erre kiugró lehetőséged van. Egy egész oldal, faltól falig a telefon kijelzőjén, csak rajtad áll, hogy mit hozol ki belőle.

3. Mérhető

Minden megtekintés, minden megnyitás, és minden reakció mérhető. Tesztelj egy új filtert, vagy állítsbe másik célközönséget, ahogy lefutott a hirdetésed, már látod is az eredményeket. Ne fukarkodj a tesztelésekben, lehet olyan célcsoport vagy olyan oldal követői a legjobb vásárlóid, akikre nem is gondoltál volna.

5_1_dolog.jpg

4. Interakciót tesz lehetővé

Termék vagy tartalom megosztása azonnali visszajelzéssel, ami összetettebb, mint egy komment szekció ? Insta Stories
Nemrég az Insta Stories-on belül megjelent a szavazó matrica funkció, aminek segítségével 2 kérdés között segíthetnek dönteni a követőink. A követők egyből látják a szavazatok százalékos megoszlását, mi pedig pontos statisztikát kapunk, hogy melyik követő mire szavazott.

5. Filterek

Butaságnak tűnhet, de használj filtereket, emojikat, bármit, a jó ízlés keretein belül. Ha Storied nem teljesen reklám szagú és hasonlít a többi instagram poszthoz, sokkal könnyebb a befogadás.

+1 Kevesen használják

Mint minden újdonságra, erre is kíváncsiak az emberek. Még bőven abban a fázisban van, hogy a reklámokat zsigerből átugró fogyasztók is megállnak az Insta Stories mellett. Az újdonság erejével hat, így megfelelő célzással a legpasszívabb fogyasztók is elérhetők.

Kérdésed van? Segítség kell? Kattints!

A bejegyzés trackback címe:

https://followmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1813565467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.