Mára már nehezen lehet lépést tartani az újabb és újabb marketing eszközök fejlődésében. Viszont aki komolyan veszi a marketinget és fontos számára cége jövője, annak kötelessége tisztában lenni az újdonságokkal.
Az Insagram elterjedése óta talán az egyik kiemelkedő újítása az Instagram Stories. A hirdetési felületben megvan minden, amire a 21. században egy hirdető vágyhat, jól használva elsöprő eredmények érhetők el vele!
1. Jól célozható
Az Instagram hirdetés szerkesztője számtalan lehetőséget biztosít a hirdetés finomhangolására, hogy csak annak hirdess, aki valóban célközönséged. Fordíts időt a megfelelő beállításra, így földrajzi helyre, érdeklődésre, vagy egészen egy adott oldallal való kapcsolatra is tudsz szűrni.
2. Egy teljes oldalnyi célzott figyelem, csak a te cégedre
Az Insta Stories a teljes képernyőt lefedi, így egész oldalas felületen tudsz reklámozni. Minden hirdető álma egy pillanatig teljes mértékben megragadni a fogyasztó figyelmét, itt erre kiugró lehetőséged van. Egy egész oldal, faltól falig a telefon kijelzőjén, csak rajtad áll, hogy mit hozol ki belőle.
3. Mérhető
Minden megtekintés, minden megnyitás, és minden reakció mérhető. Tesztelj egy új filtert, vagy állítsbe másik célközönséget, ahogy lefutott a hirdetésed, már látod is az eredményeket. Ne fukarkodj a tesztelésekben, lehet olyan célcsoport vagy olyan oldal követői a legjobb vásárlóid, akikre nem is gondoltál volna.
4. Interakciót tesz lehetővé
Termék vagy tartalom megosztása azonnali visszajelzéssel, ami összetettebb, mint egy komment szekció ? Insta Stories
Nemrég az Insta Stories-on belül megjelent a szavazó matrica funkció, aminek segítségével 2 kérdés között segíthetnek dönteni a követőink. A követők egyből látják a szavazatok százalékos megoszlását, mi pedig pontos statisztikát kapunk, hogy melyik követő mire szavazott.
5. Filterek
Butaságnak tűnhet, de használj filtereket, emojikat, bármit, a jó ízlés keretein belül. Ha Storied nem teljesen reklám szagú és hasonlít a többi instagram poszthoz, sokkal könnyebb a befogadás.
+1 Kevesen használják
Mint minden újdonságra, erre is kíváncsiak az emberek. Még bőven abban a fázisban van, hogy a reklámokat zsigerből átugró fogyasztók is megállnak az Insta Stories mellett. Az újdonság erejével hat, így megfelelő célzással a legpasszívabb fogyasztók is elérhetők.