Instagram marketing felsőfokon

#followmarketing

Instagram Fesztivál - átverés vagy tényleg létezik ilyen?

2019. április 25. - KovácsL

Hamarosan beindul a Fesztivál szezon Magyarországon. A fiatalok és a bulis személyek kedvenc időszaka. Már

nem csak nyugaton tombol a partyszezon, hanem a magyar honban is egyre több "mini" Fesztivál tör ki a föld alól.

celebration-colorful-colourful-1684187.jpg

A Fesztiválokról mindenkinek az alkohol, színes-szagos emberek és produkciók, vidámság és bolondság jut eszébe - vagy éppen Pumped Gabó.
De!
Napjainkban már nem csak a szabadtéri bulikat nevezik el eme szép szóval, hanem különböző tréningek is átvették a Fesztivál szót. Például a május 23-án megrendezésre kerülő Instagram Fesztivál, amely első olvasásra elég idiótán hangzik.

Instagram Fesztivál? Mi lesz ott? Influencerek bulizhatnak csak? Fogfehérítő cégek butikolnak? Vagy Kasza Tibi poénkodik?
Sajnos vagy nem sajnos: egyik sem. Egy olyan rendezvény, ahol KKV-k és Influencerek adnak elő az Instagram tevékenységükről és hatékonyságukról. Az egész napos előadáson Kulcsár Edina is elő fog adni, aki elmondja, hogyan is kell Influencernek lenni és hogyan telnek egy véleményvezér napjai.

Instagram algoritmus hack - Szendvics módszer

Nagyobb elérésre és több lájkra akarsz szert tenni Instagramon? Fizetett hirdetés helyett mutatunk egy ütős tippet!

A módszer ütőkártyája, hogy az Instagram algoritmus működését használja ki. Korábban a felhasználóknak megmutatott posztok rangsorolása időrendben történt, azonban ez a Facebookhoz hasonlóan az Instagramon is megváltozott. Most időrend helyett az algoritmus, érdeklődés szerint rangsorolja a posztokat. A közzététel után megmutatja a posztod az elkötelezett un. „barátzónában” lévő felhasználóknak, és az ő reakciójuk alapján osztja tovább a többi követődnek. Biztosan te is észrevetted már, ha egy posztra az elején gyorsan és sok lájk érkezik, akár 2-3-szor is jobban teljesít, mint a profilod többi tartalma.

subway_subkesz2.JPG

Tovább

A Facebook haldoklik... merre tovább?

A Facebook haldoklik. Egyre magasabbak a hirdetési költségek, egyre szűkebbek a Facebook oldallal rendelkező vállalkozások lehetőségei. Az már csak hab a tortán, hogy a 14-25 év közötti generáció egyre nagyobb számban hagyja el a Facebookot, mint közösségi platformot.

1_juxtqt-bkdv_-obld_q6gw.jpeg

Tovább

Vége a követő vásárlásnak?

Nemrég napvilágot látott egy cikk, miszerint hamarosan vége az Instagram követőszerzésnek. A cikket pánikszerűen küldtétek tovább nekünk, de nem kell megijedni! Elmagyarázzuk miért nem.

https_2f_2fhypebeast_com_2fimage_2f2018_2f11_2finstagram-removing-fake-followers-comments-likes-1.jpg

„Új moderációs eszközt léptet életbe az Instagram, amelyet a külső szolgáltatásoktól vásárolt lájkok, kommentek, továbbá az így megszerzett követők ellen vetnek be.” forrás: hvg.hu

Tovább

5+1 tipp hogyan használd profin az Instagram Storiest

A felhasználók 3/4-e az Insta Storiest nézi meg először, ha belép az alkalmazásba, és te még mindig nem használod?

A Snapchatből megismert Stories, mára az Instagram egyik legnépszerűbb funkciója lett. Imádják a felhasználók, és ha cégként te csak képeket posztolsz, hatalmas hátrányból indulsz. A Stories egyik hatalmas előnye és varázsa, hogy 24 óra után eltűnik. Ezért sokkal szívesebben használják az emberek. A kíváncsiság miatt pedig brutális megtekintéseket tud hozni.

instagram-stories.png

Tovább

Az Instagram követőszerzés csalás?

Követők vásárlása, vagy követők szerzése, nagyon nem mindegy!

A követőszerzés rontja a bizniszed és nem fogsz vele eredményt elérni? Tisztába tesszük a dolgokat ezzel kapcsolatban! Fontos alappillér meghatározni a követőszerzés 2 teljesen eltérő módját.

A folyamatos posztolás, nyereményjátékok és egyéb növekedési stratégiák tökéletesek, viszont ha gyorsabban akarsz követőtábort szerezni 2 lehetőséged van:

instagram_2x.jpg

Vásárolt követők:

Pár 10 dollárért megvehető kétes eredetű appokból, weboldalakon keresztül, szinte bárhol. Az Intagram követőid száma tényleg emelkedni fog, de hasznos ez neked?
A vásárolt követők nagy része külföldi, más országból érkező követő, akit biztos nem fog érdekelni a terméked/Insta posztjaid. A másik fele általában direkt erre a célra beregisztrált profil, ami csak azért van, hogy eladhassák. Ezek a profilok egészen biztosan nem hoznak vásárlást. Egy dologra jók, több követő fog megjelenni a profilodon… Minden ilyen követő rontja az Insta oldalad presztízsét! Képzeld csak el mit fognak gondolni a már meglévő ügyfeleid, ha képeid alatt kínai, és arab felhasználónévvel sokasodnak az értelmetlen kommentek? Ha valaki belelapoz a követőid közé és látja, hogy többségben vannak a nem magyar követők, pillanatok alatt látni fogja, hogy a profilod bizony nem sokat ér!

Ezen kívül a posztjaid elérése is romlik, mivel felhígítottad vásárolt profilokkal a táborod, a tartalmaid kevésbé fognak eljutni az esetlegesen vásárló ügyfeledhez. Semmiképp sem javasoljuk!

instagram_followers_a5d2de80-319f-404a-a777-e0815bd60af2.png

Szoftveres követőszerzés:

A szoftveres követőszerzés lényege, hogy a program a beállított paraméterek alapján, bizonyos profilok követőit követi be. A felhasználó értesítést kap a bekövetésről, és ha érdekli a profilod, vissza fog követni. Hatalmas különbség, hogy ebben az esetben a felhasználó önszántából követ be téged, mert valószínű érdekli a terméked / szolgáltatásod.

Ebben az esetben te tudod megválasztani, milyen érdeklődésű követőkre van szükséged. Így nem csak a magyar követőid gyarapodnak, hanem nagy eséllyel a témád is érdekli, amiből később vásárlást tudsz generálni! Ez egy lassabb folyamat és nem tudsz egyik pillanatról a másikra több ezer fős követőtábort verbuválni.
Ellenben biztosan állítható, hogy hosszútávon maximálisan kifizetődő. Ahhoz, hogy ez a módszer működjön tudatosan felépített és minőségi profilra van szükséged.

Ha ez megvan, a követőszerzés és a rendszeres, minőségi tartalmak posztolása téged is ki fog emelni a többi cég közül. Kitartó munkával az Instagram hatalmas lehetőséged biztosít céged számára az ugrásszerű növekedéshez.

image1-4.jpeg

A 2 módszer között hatalmas különbség van, és a szoftveres követőszerzés okosan használva, neked is elhozhatja a várt sikert!

Belevágnál? Segítünk!

https://www.followmarketing.hu/

Insta konferencia:

https://instagramkonferencia.hu/

Az ütős Insagram BIO titka 5+1 lépésben

A BIO a te névjegyed…

Az adatlap leírásod az egyik alapja a profilodnak. Ez az, amivel az érdeklődő először találkozik, és csak akkor fog bekövetni, ha tetszik neki amit lát!
Használd okosan, gondolj rá úgy, mint egy könyvborítóra. Ha nem jó a borító, a könyvet is kevesebben veszik le a polcról. Számtalan profilnál tapasztaltuk, hogy egy ütős és gondosan elkészített BIO hatására megkétszereződött (!) a visszakövetések száma.

instagram-bio-1024x536.jpg

1: Ne légy hosszú, ne akarj mindent, csak a legszükségesebb információt írd bele, ami márkádra vagy cégedre a leginkább jellemző. Keltsd fel a figyelmet! Mi érdekli a célközönséged? Gluténmentes receptek? Marketing tippek? Írd bele!

2: Használj emojikat! Az emojik elválasztják, színesítik és átláthatóvá teszik a szöveget. Használd őket, ha lehet, de ne ess túlzásba! Szánj rá időt, hogy megtaláld a megfelelő szimbólumot. Szinte biztos, hogy van olyan, ami a te cégedhez tökéletesen passzol.

line_breaks_in_bio_1.jpg

3: Legyen minél több elérhetőség! Adj meg weboldalt, telefonszámot, email elérhetőséget. Ez is bizalmat épít. Ha csak egy kósza Instagram oldalad van, elérhetőségek nélkül, aligha fognak megbízható cégnek gondolni. Kösd össze az Instagram oldalad a fb oldaladdal és válts üzleti profilra!

4: Törekedj mindenekelőtt az esztétikára! A szöveg hossza, rendezése, olvashatósága legyen kellemes a szemnek. Az emberek egy pillanat alatt döntenek, és ha nem esztétikus a leírásod, sok potenciális követő fog továbblapozni a profilodról. Inkább írj kevesebbet, vagy rövidíts. Hidd el, sokkal jobb eredményeket érsz el egy letisztult leírással.

wonderforest_1.jpg

5: Törekedj a tudatos színhasználatra, ha a logód és a céged arculata 1-2 színt helyez előtérbe, a BIO-d is kövesse ezt! Ennek megfelelően használj emojikat is. Az ember tudat alatt jobb véleményt alakít ki egy profilról, ha a színek is egyensúlyban vannak.

+1: Ha webes elérhetőségnek a Facebook oldalad linkjét adod meg, rövidítsd. Sok vállalkozásnál hiba, hogy nem hoznak létre felhasználónevet a Facebook oldalhoz, és így linkelik be az Insta adatlapra. Így egy hosszú és számokkal teli linket kapunk, ami borzasztóan mutat. Hozz létre egyedi felhasználónevet és az ezután kapott www.facebook.com/felhasználónév linket másold be elérhetőségnek.

 

Mit tartalmazzon az adatlap leírásod Instagramon?

Az Instán lehetőséged van bemutatkozni a profilodra látogató személynek. Ez egy igazán nagyszerű módja annak, hogy az odaérkező vendég azonnal információt kaphasson az oldaladról. Az alábbi cikkben adunk néhány ötletet számodra, amivel kitűnhetsz a többiek közül.

office-626097_1920.jpg

Tovább
süti beállítások módosítása